.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سایت رخداد: رشد حیرت انگیز محسن رضایی در نظرسنجی های دانشگاهی
این نظرسنجی در دو مدیوم خود از 23 فروردین ماه میان 500 دانشجوی کارشناسی علوم انسانی دانشگاههای تهران و در بین بیش از دو هزار دانشجوی کارشناسی علوم انسانی و هنر دانشکده ها و مراکز عالی کل کشور مجدداً انجام شده است.
سایت رخداد: رشد حیرت انگیز محسن رضایی در نظرسنجی های دانشگاهی

سایت خبری تحلیل "رخداد" از آخرین وضعیت افکارسنجی در بین دانشگاهیان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سایت خبری تحلیلی رخداد در گزارشی نوشت:

مدیر یک دپارتمان حقوقی طی گفتگوی اختصاصی با "رخداد" نتایج آخرین نظر سنجی بدست آمده از محبوبیت و مقبولیت کاندیداهای نهمین انتخابات ریاست جمهوری را میان دانشگاهیان، دانشجویان و اساتید علوم انسانی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی ایران تشریح کرد.

وی با بیان اینکه نظر سنجی مطروح با درنظر گرفتن جامعه آماری وسیع و مطابق با آخرین استانداردها و آموزه های مهندسی افکارعمومی صورت گرفته است، اظهار داشت: از تاریخ 15 فروردین 1388 و با حدوث وضعیت تکثر و تعدد میان کاندیداهای مطرح ریاست جمهوری بخش نظر سنجی دپارتمان در کلیه دانشکده های حقوق و علوم سیاسی، علوم انسانی و هنر ایران در مدیوم های محسوس و نامحسوس آغاز به کار کرد و نهایتاً از تاریخ 4 اردیبهشت 1388 در هنگامه ای که کاندیداتوری برخی چهره های مطرح قطعی شده به نظر می رسید گزاره های نظرسنجی را به روز و به سرعت در میان جامعه آماری نخستین تکثیر کرد.

مدیر این دپارتمان اضافه کرد: بخشی از جامعه آماری بنا شده متشکل از دو هزار دانشجوی مقطع کارشناسی حقوق، علوم سیاسی، جامعه شناسی، ادبیات و سینما در کل کشور و 200 دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد این رشته ها است و در دیگر بخش آن سیصد تن از اساتید دانشگاهی رشته های مذبور حضور دارند. همچنین این نظرسنجی در دو مدیوم خود از 23 فروردین ماه میان 500 دانشجوی کارشناسی علوم انسانی دانشگاههای تهران و در بین بیش از دو هزار دانشجوی کارشناسی علوم انسانی و هنر دانشکده ها و مراکز عالی کل کشور مجدداً انجام شده است.

وی افزود: نتایج نظرسنجی حاضر برخاسته از جامعه آماری 2500 نفره ای است که از حیث سطح دانش هفتصد نفر آنها مطابق مدارج علمی اکتسابی و وضعیت تحصیلیشان نخبه محسوب می شوند. چنانکه پیداست نظر سنجی این دپارتمان یکی از منحصر به فرد ترین نظرسنجی های انجام شده از حیث علمی و رعایت پارادایم های مهندسی افکارعمومی است و همانطور که از آغاز مد نظر طراحان این پژوهش وسیع بوده، نتایج محصل از آن برخاسته از انگیزه ها و انگیخته ها و نخبگان و جامعه علمی کشور در گستره حقوق، سیاست، علوم انسانی و هنر و بازتابنده آراء انتحاباتی این طیف است.

این پژوهشگر نتایج قطعی نظرسنجی مذکور را به ترتیب حروف الفبا(محمود احمدی نژاد، محسن رضایی، مهدی کروبی، میرحسین موسوی) از میان گزاره های مطرح در دو مدیوم پژوهش صورت گرفته، به شرح زیر در اختیار "رخداد" قرار داد:

1. میرحسین موسوی 27.8 درصد از کل آراء دانشگاهیان

2. محسن رضایی 25.5 درصد از کل آراء دانشگاهیان

3. محمود احمدی نژاد 23.9 درصد از کل آراء دانشگاهیان

4. مهدی کروبی 22.8 درصد از کل آراء دانشگاهیان

دیگر کاندیداهای مطرح در گزاره های نظر سنجی دپارتمان D.R.L هر کدام کمتر از یک درصد آراء نخبگان و جامعه علمی، دانشگاهی کشور را به خود اختصاص داده اند.

گفتنی است سایت خبری تحلیلی بازنویس نیز نظیر همین یافته ها را منتشر کرده است و سایت خبری تحلیل انتخاب در خبری با عنوان "رشد محسن رضایی در نظرسنجی ها و سقوط احمدی نژاد" به انعکاس این رویداد پرداخته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امير 17 خرداد 1388
زنده باد آقا محسن رضايي
راي آقا محسن بيشتر هم ميشه . شك نكنيد
معمار اقتصاد ايران محسن رضايي
علي 19 خرداد 1388
فقط سردار محسن رضائي شك نكنيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.